RISAU SETIAP HARI TAKUT TERKENA SERANG MENGEJUT SESAK NAFAS AKIBAT PENYAKIT ASMA?

Dah cuba bermacam petua tapi masih tak berkesan? Masih terpaksa bergantung pada Nebulizer?

Sebelum itu, cuba anda
jawab dengan jujur!

ADAKAH ANDA MASIH LAGI...

Batuk teruk terutamanya waktu malam atau awal pagi sampai terpaksa pergi kerja “tahan mata” sebab tak cukup tidur. Habis semua benda serba tak kena, rasa nak marah tak tentu pasal!

Malu & risau takut kena buang kerja sebab asyik terpaksa ambil cuti bila tiba-tiba terkena “serangan mengejut”

Tak senang duduk bila tertinggal inhaler di rumah sebab takut sesak nafas secara tiba-tiba

Tak boleh join aktiviti keluarga & rakan-rakan untuk beriadah sebab baru exercise sikit dah “terkena balik”.

Risau sebab ada ahli keluarga yang meninggal dunia sebab serangan mengejut asma sedangkan pada hari tersebut arwah nampak sihat macam biasa.

Jika anda jawab “Ya” kepada salah satu daripada masalah diatas?

ANDA SEBENARNYA DALAM BAHAYA!

Di Malaysia, terdapat seramai 2 Juta pesakit Asma

Tapi hanya 6% sahaja yang penyakit asma mereka dalam keadaaan terkawal

AWAS!

1.88 Juta rakyat Malaysia masih menghidap asma tidak dikawal

MALAYSIA MENCATAT KEMATIAN KE-58 TERTINGGI AKIBAT ASMA

Tahukah anda?

Punca utama KEMATIAN adalah akibat suka tangguh rawatan.

Ramai yg kononnya ingat :

“aku okay je ni, takde lah teruk mana pun..”

Tanpa sedar yang keadaan telah pun kronik & kemudian mereka rebah sesak nafas secara mengejut!

Walaupun penyakit asma tidak boleh diubati

TETAPI..

Gejala-gejala asma dan serangan boleh dielakkan dengan rawatan pencegahan yang betul.

INI BERITA BAIK UNTUK ANDA!

Kini ada cara lebih berkesan untuk anda cegah serangan asma

Dengan mengamalkan minuman prodiotik Pati Kurma Deev, ia terbukti mampu mencegah asma

TELAH TERBUKTI BERKESAN!

“Hari pertama dah ada kesan”

“Dah kurang guna inhaler”

“Sampai terlupa mana simpan inhaler”

“Tak ada tanda asma dah”

KENAPA DEEV SANGAT BERKESAN?

Pati Kurma DeeV diperbuat daripada Kurma berkualiti tinggi yang di import khas dari Madinah.

Kurma ini melalui proses penapaian (fermentation) selama 8-12 bulan, sehingga menjadi pati kurma 100% asli tanpa campuran cuka buatan/sintetik

AKHIRNYA!

Terhasil Pati Kurma Berkuali Tinggi Dengan Khasiat :

Tinggi kandungan Probiotik (bakteria baik)

Menyingkirkan (detox) bakteria jahat dan toksin dari badan, justeru meningkatkan imunisasi badan untuk elak mudah terkena serangan asma

Tinggi kandungan Organic Acid

Kandungan Organic Acid yang tinggi meng-alkali-kan badan / perut yang tinggi asid agar kembali neutral kembali

Meningkatkan Jumlah Anti-Oksidan

Peningkatan Anti-Oksidan dapat mencegah sel radikal bebas yang boleh menyebabkan kanser dan sakit kronik asma yang berpanjangan

“Tidur pun selesa”

“Nafas makin ringan”

“Dah seminggu tak guna inhaler”

CARA PEMAKANAN PATI KURMA DEE-V

Cara Pemakanan Bagi Dewasa

Cara Pemakanan Bagi Kanak-kanak

3 proses pemulihan yg akan berlaku bila anda amalkan Pati Kurma Dee-V :

Kesimpulannya

Dee-V bantu menyingkirkan toksik, menyuburkan & membaik pulih masalah asma/semput/lelah

“Rasa sesak dada hilang”

“Habis isap susu, anak tido lena”

“Dee-V sangat mujarab”

“Batuk berpanjangan kurang”

“Tak perlu gas..”

ANDA SANGAT BERTUAH JIKA ANDA ORDER HARI INI!

Jika anda daftar sekarang, kami akan beri 3 BONUS bernilai RM 180 secara PERCUMA.

Bonus #1 – 21 Resepi Masakkan & Minuman Menggunakan Dee-V

Bonus #2 – Lifetime Facebook Group Support & Community

Bonus #3 – Monthly Health
Monitoring Call

Anda akan dapat semua bonus ini HANYA jika anda DAFTAR SEKARANG​

Berapa ya agaknya pelaburan kesihatan yg perlu anda laburkan demi menikmati hidup sihat SEISI KELUARGA elakkan

SESAK NAFAS & RISIKO KEMATIAN

Dengan pelaburan serendah

RM180

Harga 1 Botol Probiotik Pati Kurma Dee-V

Anda boleh mencapai nikmat hidup bebas serangan asma

Tapi sebab kami betul-betul nak bantu lebih ramai rakyat Malaysia bebas asma ini.

Kami nak beri 28% diskaun khas untuk anda HARI INI!

Bukan

Tapi hanya..

RM130

Harga 1 Botol Probiotik Pati Kurma Dee-V

Untuk lebih jimat, anda boleh pilih salah satu drpd pakej dibawah

Pakej Percubaan 1 Botol

RM130

Harga 1 Botol Probiotik Pati Kurma Dee-V

Tawaran bonus tamat dalam masa 4 jam 30 minit

Tekan butang ini untuk menempah

Pakej Jimat 2 Botol

RM200

Harga 2 Botol Probiotik Pati Kurma Dee-V

Tawaran bonus tamat dalam masa 4 jam 30 minit

Tekan butang ini untuk menempah

Pakej Beli 3 Percuma 1

RM350

Harga 4 Botol Probiotik Pati Kurma Dee-V

Tawaran bonus tamat dalam masa 4 jam 30 minit

Tekan butang ini untuk menempah

ANDA MASIH RAGU-RAGU?

Anda mungkin terfikir..

“What if saya dah beli Dee-V ini tapi saya tak puas hati sebab dah amalkan tapi lansung tiada kesan positif terhadap masalah asma saya?”

Jangan risau!

Kami pun rasa TAK LAYAK untuk terima BAYARAN jika produk ini langsung TAK MEMBANTU menambah baik kesihatan anda.

Oleh sebab itu kami tawarkan :

PERCUBAAN 30 HARI TANPA RISIKO

Jika dalam tempoh 30 hari selepas amalkan Dee-V tapi masih tiada kesan positif terhadap penyakit asma yg anda hadapi.

Anda hanya perlu laporkan pada penasihat kesihatan kami yang akan hubungi anda pada hujung bulan, dan wang anda akan dikembalikan tanpa banyak soal.

INI JAMINAN KAMI UNTUK BERIKAN YANG TERBAIK!

TAWARAN BONUS ISTIMEWA INI BAKAL TAMAT

BONUS BERNILAI RM 180

Bonus ini hanya untuk anda yg daftar hari ini sahaja.

Tawaran bonus tamat dalam masa 4 jam 30 minit

4 LANGKAH MUDAH MEMBELI DEE-V

JANGAN CUBA
TANGGUH LAGI!

Makin lama anda bertangguh, makin tinggi berisiko diserang sesak nafas secara tiba-tiba!

Jangan tunggu sehingga dah kronik baru nak ambil tindakan.

Ramai yang rasa mereka tak perlukan rawatan terapi asma ini sebab katanya..

“tak teruk pun, okay lagi ni”

Namun, masih ramai yang akhirnya jantung mereka tewas tidak mampu bernafas secara mengejut.

Sebab ramai yang “pergi tiba-tiba” ini, pada hari yang sama mereka nampak sihat mcm biasa.

Tapi siapa sangka..

Oleh sebab itu kami merayu pada anda untuk cari ikhtihar.

Jangan tunggu kronik!

Mencegah lebih baik daripada merawat.

InsyaAllah, dengan pengambilan probiotik pati kurma ini, anda mampu cegah serangan asma.

“Psstt.. Jika bukan hari ini, bila lagi anda nak bertindak? 1 tahun drpd sekarang, anda akan ingat tindakkan ini sebagai satu pelaburan paling bijak untuk cegah serangan asma!”

Copyright 2020 @ Patikurma.com