PERHATIAN: Khas untuk Anda yang ada masalah Asma setiap hari, bertahun lama ini berita baik untuk anda.

Risau setiap hari kena serang dengan “asma”?

Dah cuba bermacam petua tapi masih sama?

Bahaya Jika Dibiarkan Terlalu Lama Pada Diri Anda! Sila BACA SAMPAI HABIS 

Anda Pernah Hadapi Situasi Ini?

Setiap kali bangun pagi kelang kabut cari inhaler sebab kena serang asma?
Dah bertahun-tahun asma, tapi masih bergantung dengan “inhaler”?

Paling menyedihkan, inhaler tak boleh lepas huru hara kalau tetinggal atau habis isinya!

Geram tengok orang lain boleh bersukan, makan aiskrim & beraircond, balik kg, melancong main salji

Jangan Dibiarkan Terlalu Lama Pada Diri Anda!

Kami faham..

Anda sekarang tengah cuba sedaya upaya nak pulihkan asma anda.

Sehingga banyak duit dihabiskan Sampai Susah nak luangkan masa bersama keluarga & rakan-rakan sebab masih belum pulih.

Tapi..

Tahukah anda yang anda rawat ini adalah simptom sahaja

Ada 12 perkara anda diserang asma

Sebenarnya.

Ramai penghidap asma yang tertipu..

Kononnya nak pulih asma!

Kalau pantang tak payah risau pasal serangan asma, kalau bawa inhaler selamat, ikut petua itu petua ini sembuh!

Tapi..

Sebenarnya petua, inhaler, pantang semua cuba rawatan simtomp.

Akhirnya..

Banyak dah cuba duit pun habis as-ma masih menyerang dari hari ke hari dengan makin teruk.

Sebab apa makin teruk bila selalu guna inhaler lama-lama saluran pernafasan menjadi longgar sehingga capai tahap max dah tak boleh kembang lagi.

Anda kena faham, mindset rawat punca baru betul.

Lihat gambar dibawah :

Dalam Merawat as-ma, ada dua dunia yang anda kena tahu.

-Toksin dalam badan.

-immune system.

Anda kena pastikan kedua-dua bahagian ini seimbang.

Maksudnya kurangkan toksin, pada masa yg sama boost immune system dengan baik,

Barulah anda nampak ketara perubahan as-ma yang anda alami

Ingat!

Biar biar nampak perubahan yang kecil, tapi pulih tubuh badan.

Bukannya sekali guna nampak berkesan, tapi nanti datang kena serang balik lebih teruk.

Jadi sampai bila anda nak masalah ini berterusan?

Dah bersedia?

Nak kami bantu boost immune system dan basmi toksin dalam tubuh anda?

Kami Akan Bantu Anda Atasi Masalah As-ma anda yang berlarutan ini 

Tak perlu nak risau pagi-pagi kena As-ma cari inhaler/ventolin/nubilizer

Tak perlu pikir nak pantang makan yang melampau

Tak perlu risau untuk bersukan macam orang lain

Tak perlu risau kucing lalu sebelah, lalu tempat berhabuk dan gatal2 naik

Memperkenalkan Immune Booster dan Penyingkir Toksin Anda

HARI PERTAMA DAH ADA KESAN

DAH KURANG GUNA INHALER

DAH LUPA SIMPAN IN-HALER DIMANA

TAK ADA TANDA ASMA DAH

TIDUR PUN LENA

NAFAS MAKIN RINGAN

DAH SEMINGGU TAK GUNA INHALER

Cara penggunaan yg mudah, bancuh dan minum

CARA LAIN & KANAK-KANAK

Berapakah Harga Patikurma?

Produk ini dijamin mampu menyelesaikan masalah asma anda.

Kami sangat yakin patikurma mampu menolong untuk merawat root cause asma anda.
Sudah tiba masanya untuk anda tinggalkan inhaler/nubilizer/ventolin.

Apa kata mereka LAGI

"Lega suami dah tak termengah-mengah, teruk nya semput dia dulu sampai nak solat kena rehat dulu lepas ambil wudhuk. sekarang mak cik happy sangat la suami dah lebih cergas, syukur sangat"
ZAHARAH
ISTERI
"Batuk anak dah hilang sedikit demi sedikit, gembira tengok hilang gusar selama ni tengok Anak perempuan akak setiap hari batuk kering, dah bawa kepakarr, katanya sebab allergy jadi banyak kena pantang''
PN. ROKIAH
MAK
NASIHAT TERAKHIR
DARI BEKAS PENGHIDAP ASMA KEPADA PENGHIDAP ASMA SEPERTI ANDA
Setahun dari sekarang, asma anda mungkin masih ada, namun ketahuilah makin dibiar akan makin teruk, jika sekarang mungkin guna pump biru semiggu sekali nanti anda akan dapati dalam seminggu setiap hari anda akan menggunakan nya.
Cukuplah pengorbanan masa kita dengan yang tersayang, mereka sudah lama menunggu KESEMBUHAN ANDA bagi bergembira bersama. tak sanggup lagi mereka melihat anda menanggung derita apatah lagi anda yang memikul
Lihatlah mereka yang sudah pulih, persamaan mereka ialah mempunyai semangat untuk sembuh dan tidak berputus asa. Namun kenapa mereka diizin ka pulih kerana mereka melakukan cara yang betul.

Persoalan (FAQ)

Patikurma adalah 100% perapan kurma terbaik yang diperap selama 8~12 bulan.

Kebanyakkan sakit bermula dari permakanan,maka menyebabkan usus bermasalah dan akhirnya mengganggu organ lain. Jadi apa sahaja sakit yang bermula dengan pemakanan seperti kolestrol, darah tinggi, kencing manis dll 

Sekitar semiggu dan keatas.tergantung kepada tahap toksin & imunity booster dalam badan, jika tahap yang baik maka pemulihan akan nampak lebih cepat.

Terpulang kupada anda, saranan saya terus kan pengambilan secara berterusan kerana sudah bertahun kita makan tanpa memikirkan tubuh serta organ dalaman kita, jadi apasalahnya kita teruskan pengambilan dengan inisiatif membaik pulih tubuh kita yang sudah lama rosak

ya, boleh. kalau baby boleh campur dalam susu atau jika menyusukan badan ibu wajib ambil supaya baby dapat khasit pati kurma melalui susu ibu. 

memang ada testimoni baby nya batuk, seperti semput di beri susu dicampur pati kurma dan nampak perubahan yang ketara

Ya, kami mempunyai kelulusan kode Kkm.600.7/2/1 Jld.71(2)

1 botol biasa jika anda amalkan secara konsisten boleh capai sebulan dan keatas

Bantu saya beli

+6019-4408852

Copyright 2020 © PATIKURMA